تبلیغات
مرجع تخصصی اطلاعات خودرو - فولکس گل
مرجع تخصصی اطلاعات خودرو
ایرانی لایق بهترین هاست.

لینکدونی

آرشیو موضوعی

آرشیو

لینکستان

صفحات جانبی

← آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

فولکس گل

فولکس گل

کمپانی :

کمپانی آلمانی فولکس واگن که بنای تاسیس آن بدست آدولف هیتلر با همفکری فردینال پورشه گذاشته شده امروزه از بزرگ ترین و معتبر ترین خودرو سازان جهان است که زیر مجموعه های خوش نامی که خود هر کدام از برترین های جهانند همچون پورشه ، لامبورگینی ، آئودی ، اشکودا جمهوری چک  ، سئات اسپانیا و…

فولکس گل که از محصولات فولکس واگن آلمان می باشد در کشور برزیل و تحت لیسانس آلمان تولید شده است .

طراحی بدنه :

طراحی گل متعلق به ده ۹۰ بوده اما با توجه به قدیمی بودن هنوز اصالت و زیبائی در آن به چشم می خورد . طرح این حاچ بک فولکس واگن اسپرتی بودن آن را به نمایش می گذارد .

طراحی داخلی :

طراحی داخلی گل با گذشت تقریبی ۲۰ سال امروزه از حیث کاربردی و زیبائی قدیمی شده و داشبرد آن بیشتر از دیگر اجزاء داخل کابین قدیمی به چشم می خورد .

ایمنی :

تست ایمنی فولکس گل را در هیچ یک از سایت های مربوط به تست ایمنی خودرو پیدا نکردیم و با تشابهات این خودرو با گلف ۱۹۹۲ که در ایران موجودست هر چند آمار دقیقی از آن هم بدست نیامد ، می توان به نتایجی رسید ، گلف در تغییراتی که بعد از اتاق ۱۹۹۲ پیدا کرد موفق به کسب ۴ ستاره در سال ۱۹۹۸ شد . با توجه به تغییرات اساسی در ساختار مدل جدیدش می توان به طور تقریبی ۱ تا ۲ ستاره از آن کم کرد و به ۲ ستاره ایمنی رسید ، تغییراتی که به راحتی می توان دید خطوط منحنی در بدنه و قوس دار بودن مجموعه بدنه و همین طور تغییر کامل طراحی داشبرد ، تغییر صندلی ها و تفاوت در ستون های خودرو می باشد و آنچه دیده نمی شود در شاسی و اتاق و نحوه قرار گیری محرکه و ساسپنشن قطعا ً بیشتر از آنچه است که در ظاهر دیده می شود . استفاده از ایمنی فعال همچون ایربگ و کمربند های مدرن ایمنی نیز در بخش تائثیر گذارست .

خودرو گل

ارگونومی :

ارگونومی در فولکس گول با توجه به فاصله با متد های روز قابل قبول نمی باشد .

موتور :

موتور۱۸۰۰  سی سی با ۱۰۰ اسب قدرت در ۵۲۵۰ دور و تورک۱۵۲  نیتون متر در ۳۰۰۰ دور با استفاده از ۸ ولو .

گیربکس :

گیربکس ۵ سرعته دستی

ساسپنشن :

در جلو مک فرسون و عقب اکسل پیوسته با فنر های مارپیچ و کمک

ترمز :

در جلو دیسکی و عقب کاسه + ABS

سیستم های پایداری :

سیستم های پایداری ندارد

تست درایو :

محل قرار گرفتن فرمان و اهرم تعویض دنده و مدل داشبرد از اولین نکات نا مناسبیست که به چشم می خورد ، حرکت شروع می شود در ابتدا بازی الا کلنگی خودرو در هر دو محور محسوس است و این حاکی از تشدید این وضعیت در سرعت های بالا و پیچ های تند می باشد . فضای مناسبی در جلو برای سرنشین های جلو موجود نیست و انعطاف خودرو در تعلیق و در صندلی ها در اتاق را می توان تنها ویژگی گل دانست . ترمز گیری با وجود ABS نمره متوسط می گیرد و هندلینگ نیز فدای انعطاف شده . وضعیت قرار گیری موتور و گیربکس ، اکسل عقب ، طراحی اتاق ، طراحی داخلی ، مکانیسم جرقه زنی در موتور و… متعلق به خودروسازی در دو دهه پیش است همچنین ارگونومی و ایمنی نیز در سطحی پائین است با توجه به این مسائل قیمت این خودرو و قطعاتش نیز بالاست و خدمات بعد از فروش چندان خوبی هم ندارد . گویا امسال ( ۸۸ ) نیز سال پایانی تولید آنست . حالا باید از خریداران فولکس گل علت خرید آن را پرسید ؟

درباره وبلاگ

با سلام به شما دوست عزیز امیدوارم که مطالب وبلاگ مورد توجه شما قرار بگیرد. تمام کسانی که مایل به دریافت مجموعه عکس خودروهای برندهای معتبر دنیا از اولین سال تولید تا نسل آینده و همچنین فیلم های تست خودرو های اسپرت TOP GEAR هستندبا شماره تلفن 09359367555 تماس بگیرند.
آدرس های جدید وبلاگ www.khodro.vov.ir و www.netcarshow.vov.ir
مدیر وبلاگ : saeed

آخرین پست ها

جستجو

نظرسنجی

  • بیشترین سرعتی که تجربه کردی چند کیلومتر در ساعت بوده؟!










نویسندگان

چت روم

كد چت روم

FreeCod Fall Hafez

ا