تبلیغات
مرجع تخصصی اطلاعات خودرو - پژو 206 تیپ 2 و3 با موتور 1400cc
مرجع تخصصی اطلاعات خودرو
ایرانی لایق بهترین هاست.

لینکدونی

آرشیو موضوعی

آرشیو

لینکستان

صفحات جانبی

← آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

۲۰۶ تیپ ۲ و تیپ ۳ با موتور ۱۴۰۰ سی سی

206 تیپ 2 3 1400

در ابتدای ورود ۲۰۶ به بازار ایران ۲۰۶ از زیبا ترین خودرو های تولید انبوه در داخل بود و بیشترین پاسخ را به متقاضیان خوش سلیقه با بودجه ی متوسط داد . تیپ های مختلف آن نیز این پاسخ گوئی را گسترده تر کرد . امروزه با گذشت ۸ سال از ورود این خودرو و پیدا کردن جای خود در بازار خرید و فروش و خدمات بسیار گسترده ، شاهد مشکلی در این خصوص برای ۲۰۶ نیستیم . ۲۰۶ در قسمت بدنه ، کلاف اتاق و شاسی تقریبا  ً بدون نقص و ایراد است . کلاف اتاق با طراحی بسیار مناسب یک پارچگی و مقاومت خوبی را به این خودرو در مقابل پیچش اتاق ارائه کرده و این موضوع سهم بسیار زیادی در پایداری این خودرو دارد و در طراحی ساسپنشن ، به طراح اجازه می دهد که از مکانیسم های خشک و قوی استفاده کند و مقاومت ساسپنشن در ضعف بدنه در این حالت خنثی نمی شود . فرمان پذیری این خودرو تا سرعت تقریبی ۱۱۰ کیلو متر کاملا ً در سطح خود و با توجه به فاصله ی کم محورها قابل قبول است و این را نیز در ابتدا مرهون هماهنگی اتاق و ساسپنشن است . ارگونومی در ۲۰۶ در سطح مناسبی است . داشبرد از طراحی بسیار مناسبی برخوردار بوده و تریم داخلی شرائط خوبی را برای سرنشین ایجاد می کند. محرکه ی این خودرو در بخش موتور با نوع جدید  TU3A  ۱۴۰۰  cc با سیستم تزریق چند نقطه ای با پاشش الکترونیکی و ضریب تراکم ۱ / ۱۰٫۲ توان ۷۵ اسب را در ۵۵۰۰ دور و ۱۱۸ نیوتن متر را در ۳۴۰۰ دور با مصرف متوسط ۹٫۶ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر ارائه می دهد . سرعت نهائی در این خودرو ۱۰۲۵ کیلوئی ۱۷۰ کیلومتر و ظرف ۱۴٫۱ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلو متر می رسد .

قطعات 206

تغییر پدال کابلی به برقی ، مدیریت باز و بسته شدن ایر فلومیتر را به ECU  سپرده و تغییر مسیر ورود هوا ریسک ورود آب را به آن کم کرده . مصرف و آلایندگی کمتر ، نتیجه ی این تغییرات می باشد که توانسته این موتور را در صورت استفاده از سوخت مناسب به استاندارد آلایندگی یورو IIII برساند . ترمز در تیپ ۲ با استفاده از دیسک های خنک شونده در جلو و کاسه در عقب شتاب منفی مناسب و ترمز گیری نسبتا ً خوبی را ارائه می دهد و در تیپ ۳ با اضافه شدن ABS  نقایص ترمز گیری در تیپ ۲ را به حد چشم گیری رفع کرده . پایداری در این دو تیپ در یک سطح بوده که هردو  قابل قبول است .

تیپ ۳ برتری خودرا با اضافه شدن بالا برنده ی برقی شیشه های عقب ، باند های صوتی عقب ، پشت سری در صندلی عقب ، ایربگ ، سیستم ایر کاندیشن ( AC )  الکترونیکی ، آینه هائی با تنظیم برقی و دو رنگ ، کمر بند قفل شونده ، پشت سری متحرک جلو  بر تیپ دو نشان می دهد

تست درایو :

در تست های شخصی ۲۰۶ را خودروئی بسیار کارمد در مسیر های شهری و با قابلیت هندلینگ در جاده هائی با پیچ های متوالی اس دیده ام . در صورت در نظر گرقتن لیمیت های این خودرو ، ۲۰۶خودروئی کاملا ً قابل قبول است

درباره وبلاگ

با سلام به شما دوست عزیز امیدوارم که مطالب وبلاگ مورد توجه شما قرار بگیرد. تمام کسانی که مایل به دریافت مجموعه عکس خودروهای برندهای معتبر دنیا از اولین سال تولید تا نسل آینده و همچنین فیلم های تست خودرو های اسپرت TOP GEAR هستندبا شماره تلفن 09359367555 تماس بگیرند.
آدرس های جدید وبلاگ www.khodro.vov.ir و www.netcarshow.vov.ir
مدیر وبلاگ : saeed

آخرین پست ها

جستجو

نظرسنجی

  • بیشترین سرعتی که تجربه کردی چند کیلومتر در ساعت بوده؟!










نویسندگان

چت روم

كد چت روم

FreeCod Fall Hafez

ا